8 januari 2017, Champagne-Concert

Image1Sannies KitchenOp 8 januari 2017 luidt het koor het nieuwe jaar in met zijn traditionele Champagne-concert, om 15.00 uur in Theaterhotel De Oranjerie in Roermond.

Brohlin CoumansStemmige mannenkoor- zang zal worden aangevuld met muziek en zang door jong talent, zoals Sannie`s Kitchen (blues band), de Vrouluuj van de Rattekas oet Remunj en Amber Nelissen (die de Duivel Beelzeböb speelt in Schinderhannes) uit Roermond en omgeving.

Cedrick HoninggsVerder treden op Brohlin Coumans (rapper), Stijn Gehlen (cello), Cedric Honings (akoestische gitaar) en Romano Diederen (trompet) van het Conservatorium Maastricht. Op het programma staan o.a. imposante Russische Chvalietje Iemja Gospodnje en The Holy City, beide met een solist uit eigen koor, People get ready, Victoire (uit de Schinderhannes), en de Bohemian Rhapsody. Tot slot natuurlijk het feestelijke Weinland, omdat het KRM u ook een glas champagne aanbiedt om het nieuwe jaar feestelijk mee in te luiden.

Romano DiederenStijn GehlenPlaatsbewijzen à € 17,50 (consumptie en garderobe inbegrepen) zijn te koop bij:

# De Poppendokter (Munsterplein),
# Primera (Hamstraat),
# de VVV (Markt),
# TheaterHotel de Oranjerie
# via deze KRM-website.

Amber NelissenAmber Nelissen, Beelzeböb Schinderhannes 2017
Volgt de opleiding theater-artiest aan het Arcuscollege in Heerlen. Speelde mee in de Roermondse productie Heksenwaan en is momenteel bezig met opnames voor de Limburgse soap "Plat". Daarnaast zingt ze bij het Remunjs Theaterkoor en samen met haar zus vormt ze een vastelaovesduo. Bij Schinderhannes in 2009, was ze pas 9 jaar en nu al een hoofdrol! Dat Amber de rol van Beelzeböb (de Duivel) in de wacht heeft gesleept, was een complete verrassing voor haar. Haar reactie op deze rol: "Dit vind ik supervet. Ik ben heel erg enthousiast en heb er erg veel zin in!!!"

DeVrouwluujVanDeRattekas

Let op:
Het KRM-Champagneconcert vindt plaats op zondag 8 januari 2017, een week éérder dan de Oranjerie-gids vermeldt !

[Sluit dit artikel en ga terug naar het Jaaroverzicht]

Secretariaat KRM
Munsterstraat 14d,
6041 GA Roermond
  T: +31 (0)6 41337012

E: secretaris@roermonds-mannenkoor.nl

Kvk: 40175112  IBAN: NL42 RABO 0131298984

Wilt u op de hoogte blijven van onze activiteiten?

Volg ons dan op Facebook.
U ontvangt dan van ons een bericht, zodra er een nieuwe uitvoering of activiteit zal plaatsvinden.

facebook 120   YoutubeKanaal
Uw Privacy

© Copyright: Koninklijk Roermonds  Mannenkoor 1999 - 2022.
Deze website wordt onderhouden door Herman Aben